wtorek, 10 września 2013

Nie tylko treść kartki, ale i forma...

... się liczy. Tak sądzę. Choć uwielbiam kartki zapisane w całości (chyba nic nie dołuje mnie bardziej, niż kartka z lakonicznym "Happy postcrossing!"), to jednak przyjemniej czyta się kartkę, która po prostu wygląda ładnie. Dzisiaj postanowiłam zeskanować kilka najciekawiej wypisanych pocztówek, jakie do tej pory znalazłam w swojej skrzynce.

Moja absolutna faworytka. Kocham tu wszystko - kolory, obrazki, wykorzystanie taśmy dekoracyjnej i oczywiście przezabawną treść (choć pewnie nie dla samej autorki).
Z wymiany forumowej od Anety, 05.07.2013

Inne zastosowania taśm dekoracyjnych:

Z Niemiec, 01.05.2013
Z wymiany forumowej od Pauli, 28.06.2013

Bardzo lubię także odautorskie rysunki na kartkach.
Ot, chociażby takie z pogodą.

Z Rosji, 29.09.2012


Lub owocami :-) Ten akurat zupełnie niezwiązany z treścią kartki, ale urzekł mnie bardzo :-)
Z wymiany forumowej od Marii

Albo na urodzinowej kartce (z nastoletnich wykopalisk jeszcze) od znajomej, która pośpieszyła wyjaśnić (gdybyście nie doczytali się na kartce): "to torty urodzinowe, a nie kapelusze nabite na widelec"

Od Ani, 2002 rok

I jeszcze naklejki.
Z Niemiec, 17.05.2013

Z Niemiec, 28.06.2013

Z Wielkiej Brytanii, 05.09.2012

Z Rosji, 17.07.2012

I na koniec demotywator - jak nie robić. Zupełnie nie rozumiem połączenia kartki-reklamy (o czym innym razem) i tej biednej żyrafy...



A Wy ozdabiacie swoje kartki? Dlaczego (nie)?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz